گزارش دومین نشست فصلی چسب و روکش وارناسا Varnasa

دسته بندی : اخبار مجموعه

بسم الله الرحمن الرحیم

دومین نشست فصلی چسب و روکش مجموعه وارناسا Varnasa چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در بام لند تهران برگزار شد(این نشست در رستوران کافی روژ در محیطی با صفا و صمیمی برگزار شد)

ابتدا آقای مجید حیدری بعنوان مسئول گروه با مقایسه شیب تند رشد فروش فصل زمستان نسبت به فصل ‌ پاییز مقدماتی را ارائه نمود . رشد سه برابری جذب نیروی انسانی ، ایجاد واحد مستقل حسابداری ، تفکیک مدیریت سایت varnasa بعنوان زیر مجموعه معاونت بازرگانی ، رشد چند برابری گردش نقدینگی ووو … تنها مواردی از توسعه فزاینده گروه در همین مدت کوتاه بود.

وی اذاعان داشت که این جهش مرقون الطاف الهی ، عنایت ویژه امام زمان و تلاش دلسوزانه تک تک پرسنل صدیق و شریف مجموعه است.وی با اشاره به راه‌اندازی کلاسهای آموزشی برای پرسنل فروش هر یکشنبه ساعت هفت صبح در طبقه دوم فروشگاه نشانه اهمیت جایگاه آموزش و کسب آخرین یافته های علم فروش و بازاریابی را در مجموعه وارناسا دانست .
در انتها ایشان اظهار امیدواری کردن مطابق چشم انداز گروه، درانتهای نیمه دوم ۱۴۰۱ بتوانیم وارد حوزه صادرات شویم .

در ادامه مدیران واحدهای بازرگانی آقای امین حیدری ، فروش آقای آزادی و حسابداری آقای شریفی به تشریح فعالیت های خود پرداختن . تحولات در طراحی وب سایت ، افزایش ۵۰ درصدی مشتریان جدید ، ساماندهی داده های حسابداری، ارتباط برنامه ابری سکان به نرم افزارحسابداری سپیدار در جهت استفاده از تکنولوژی داده کاوی تنها فرازهای ازتوسعه و پیشرفت مطابق با آخرین دستاوردهای حوزه بازاریابی B to B و دیجیتال مارکتینگ بود.

بررسی مشکلات و اشاره به ضعف های مجموعه نیز به بحث و نقد گذاشته شد . موضوع جذب سرمایه در گردش بیشتر و ایجاد توازن در خرید اعتباری و فروش مدت دار از برجسته ترین آنها بود .
توسعه حوزه فعالیت فیزیکی وارناسا و بررسی افتتاح شعبه در منطقه آدران و یا خاوران از دیگر اولویت های بود که باید بطور ویژه ارزیابی و تصمیم گیری شود.
خاتمه بخش این نشست پر بار ارائه هدایای عید شعبان و عید سال نو، صرف شام در فضای از شعف و شوخی و صمیمیت و البته عکسهای یادگاری در جهت ثبت خاطرات شیرین این شب بیاد ماندنی در آخرین روزهای قرن بود

نظرات کاربران