عقد قرارداد مشاوره مدیریتی وارناسا PVC با گروه مشاوران مدیریتی غزال

دسته بندی : اخبار مجموعه

همزمان با پشترفت جوامع بشری توسعه بازارها هم از حالت سنتی به سمت مدرنیته دچار دگردیسی شد تا جائیکه بسیاری از مشاغل و صنوف  کسب  و کار از تولید گرفته تا فروش دچار تحولات شگرف و چالش برانگیز شدند. ظهور تکنولوژی ها نسل دوم و سوم منجر به پیش افتادن عرضه از تقاضا شد و فروش محصول که تا قبل از این کاری ساده و پیش پا افتاده بود کم کم با معضل رقبای نوظهور ، کندی آهنگ فروش و انباشت کالا در انبارها مواجه شد بطوریکه فعالین سازمانها و بازار را برای پیدا کردن راه حل مناسب  به تکاپو انداخت .

مدیریت  به معنای اداره امور شخصی و قبیله ای شاید از زمان انسانهای  غارنشین درابتدا و  قبیله نشین در امتداد آن  هم وجود داشته اما بصورت علم مدیریت شاید در اواخر قرن نوزدهم شکل گرفت و  علوم تجربی و نظری به کمک علم مدیریت آمدند تا مدیران را در استفاده بهینه از منابع مادی و انسانی یاری دهند  و بتوانند بهره وری سازمان و واحدهای تجاری متبوعشان را افزایش دهند.

علم بازاریابی هم بعنوان یکی از زیرمجموعه های علوم مدیریتی تحولات و پیشترفت های زیادی را پشت سر گذاشته و بعنوان پدیده ای پویا در تارو پود کسب وکارهای جوامع امروزی تنیده شده تا جائیکه همه علوم روانشناسی ، آمار ، تحلیل دادها و ریاضی  را به خدمت گرفت. فراگیری و بکارگیری علوم مدیریتی از مهمترین ارکان سازمانهای تجاری امروزی است که مدیران هر سازمان را بخود مشغول داشته و ناگزیر به اختصاص وقت و بودجه کافی برای آن میباشند .جامع بودن علوم مدیریتی وبازاریابی شرایطی را بوجود آورده که مدیر مجموعه به تنهایی نمی تواند همه این علوم را فراگیرد پس ناگزیر هدایت کسب و کارها بدون استفاده از تیم مشاوران مدیریتی و آموزش پرسنل اجتناب ناپذیر است .

مجموعه وارناسا پی وی سی هم بعنوان یه کسب و کار رو به توسعه جهت ارتقاع سطح دانش مدیریت سازمان و آموزش پرسنل در بهار 1401 اقدام به عقد قرارداد مشاوره مدیریتی با گروه مشاوران مدیریتی غزال نمود تا طی یک دوره یکساله ضمن تدوین استراتژی سازمان موجب  افزایش بهره وری وارناسا PVC از امکانات موجود گردد.

این قرارداد و در قالب پنج فاز به شرح ذیل انجام میشود.

  • فاز 1 :برنامه ريزی استراتژيك سازمان و تدوين استراتژ ی های کسب و کار و بازاريابي و فروش
  • فاز 2 :طراحي رويه ها، فرايندها و عمليات
  • فاز 3 :طراحي ساختار سازماني و راهکارهای منابع انساني
  • فاز 4 :تعيين شاخص های کليدی ارزيابي عملکرد و ايجاد داشبورد  مدیریتی
  • فاز 5 :نظارت بر اجرای صحيح فرايندها، عمليات و داشبورد مديريتي

در حال حاضر فاز اول به پایان رسیده و در فاز دوم یعنی طراحی رویه ها ، فرایند ها و عملیات ها هستیم . امیدواریم با کمک متخصصین گروه مشاورین محترم و همکاران دلسوز و زحمتکش خودم   خروجی این پنج فاز منجر به جهش چشمگیر در این صنعت باشیم .

من ا… توفیق

مجید حیدری

آبان 1401

نظرات کاربران