انواع پرس وکیوم ممبران – بررسی برندهای پرس وکیوم چوب و قیمت آن‌ها

دسته بندی : صنعت چوب

افرادی که در صنعت چوب فعالیت دارند و به تولید انواع محصولات مربوط ام دی اف مانند کابینت مشغول هستند، به دستگاه پرس وکویم ممبران نیاز دارند. این دستگاه همان‌طور که از نامش پیداست، برای اتصال و به هم چسباندن دو متریال تحت فشار زیاد استفاده می‌شود. اما برای بسیاری از تولیدکنندگان، هنوز هم انتخاب دستگاه مناسب در میان انواع برندهای پرس وکیوم چوب کار دشواری است! به همین منظور ما در مقاله دیگری از وارناسا به بررسی برندهای موجود در بازار می‌پردازیم.

پیشنهاد خرید

چسب وکیوم وارناسا HV

385,000 تومان385,000 تومانخرید کنید

معرفی انواع پرس وکیوم ممبران

دستگاه های پرس وکیوم چوب که در بازار امروز به فروش می رسند شامل برندهای زیر هستند:

پرس وکیوم ممبران آریو

گروه صنعتی آریو ماشین جم یکی از شرکت های پیشرو در زمینه چوب در کشور است. برند آریو در زمینه واردات و تولید ماشین آلات صنایع چوبی ۱۵ ساله سابقه مستمر دارد. برای مثال، این برند خوش‌نام دو مدل دستگاه پرس وکیوم ام دی اف ممبران را در مدل‌های Provac و Vacutech با امکانات گسترده و دقت بسیار بالا تولید کرده است.

معرفی انواع پرس وکیوم ممبران

همچنین، این شرکت نماینده انحصاری برندهای خارجی مانند Brother است که در ارائه دستگاه های پرس وکیوم ممبران کمپانی پیشرو در آسیا و جهان هستند. دستگاه های پرس وکیوم برند آریو دارای کیفیت و دوام طولانی مدت، زیبایی بدنه، قدرت بالا، امکان کنترل اتوماتیک و دستی، دسترس راحت برای اپراتور و بسیاری ویژگی های ممتاز دیگر است. برای استعلام قیمت پرس وکیوم چوب آریو باید با این شرکت تماس حاصل فرمایید.

پرس وکیوم ممبران آواماشین

آواماشین البرز فعالیت در سال ۱۳۸۷ برای اولین بار در ایران اقدام به طراحی و ساخت ماشین آلات مخصوص مختلف در حوزه پرس در صنعت چوب کرد. به ویژه از سال ۱۳۹۰ به بعد با تولید پرس وکیوم ممبران توانست برند خود را بیش از پیش توسعه دهد. مهم‌ترین مشخصات محصولات آواماشین شامل کیفیت تولید بالای دستگاه ها، استفاده از تکنولوژی روز، خدمات مناسب مشتری و بسیاری موارد دیگر هستند.

این شرکت ایرانی دستگاه پرس وکیوم ممبران را در انواع پرس وکیوم واگنی، پرس وکیوم آسانسوری، پرس وکیوم صندوقی و پرس وکیوم نیمه اتوماتیک (تک سینی، دوسینی و سه سینی) به فروش می‌رساند. همچنین، این شرکت طراح و توليد کننده دیگر ماشين آلات صنایع چوب اعم از پرس درب ABS، نوار بر غلطکی و لبه چسبان اتویی است و این محصولات را به بازار عرضه کرده است.

پرس وکیوم ممبران کارن سی اِن سی

شرکت دانش بنیان کارن سی ان سی با سابقه ای در حدود ۲ دهه، توانسته در امر تولید انواع ماشین آلات صنعتی خود را به عنوان برندی نوظهور نشان دهد. کارن سی ان سی به صورت تخصصی در ساخت انواع دستگاه سی ان سی و دستگاه پرس وکیوم فعالیت می کند. مدل های پرس وکیوم کارن سی ان سی شامل پرس وکیوم تک سینی، پرس وکیوم تک سینی آسانسوری، پرس وکیوم صندوقی، پرس وکیوم تک سینی ریلی، پرس وکیوم چند سینی (دو سینی و سه سینی) هستند.

پرس وکیوم ممبران کارن سی اِن سی

هر کدام از مدل های دارای ویژگی های مخصوص خود هستند برای محصولات مختلف ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مشخصات محصولات این شرکت می توان به دوام بالای محصولات، قیمت مناسب، ارائه انواع و اقسام دستگاه های پرس وکیوم نوین چوب، گارانتی ۱۲ ماهه و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله اشاره کرد.

پرس وکیوم ممبران تراشه صنعت آغاج

گروه صنعتی تراشه صنعت آغاج یا تصا ماشین در سال ۱۳۷۹ در راستای بهینه سازی صنعت قطعه سازی در کشور احداث شد. این شرکت با به کارگیری متخصصین حوزه توانسته گامی بلند در جهت نوسازی، راه اندازی و ارتقا ماشین آلات در صنعت چوب بردارد. آغاج به غیر از تولید دستگاه های پرس وکیوم ام دی اف، دستی در تعمیر و نگهداری این ماشین آلات نیز دارد.

محصولات این شرکت شامل اغلب شامل پرس وکیوم ممبران تک سینی آسانسوری، پرس وکیوم صندوقی و پرس وکیوم چند سینی (دو سینی و سه سینی) هستند. تک تک دستگاه ها از کیفیت و دوام خوبی برخوردار هستند و می تواند در تولید انواع محصولات MDF گره گشای کار تولید کنندگان مختلف باشند.

پرس وکیوم ممبران نوین تاک

ماشین آلات چوب نوین تاک در سال ۱۳۸۳ رسماً فعالیت خود را شروع کرد. این شرکت دارنده مجوز تولید ماشین آلات حکاکی، برش CNC و لیزر جهت صنایع دستی، نجاری، تبلیغات، قالب سازی، مدل سازی و موارد دیگر است. نوین تاک دارای نمایندگی هایی در کشورهای همسایه از جمله ترکمنستان، افغانستان و عراق است.

پرس وکیوم ممبران نوین تاک

دستگاه های پرس وکیوم ممبران دارای سیستم چروک گیر، تنظیم فشار دیجیتال، قابلیت نصب سیلیکون جهت خم کاری، تولید قطعات کوچک بدون پرت روکش، تغییر سایز سینی به سفارش مشتری، حاوی سنسور حرارتی مادون قرمز و بسیاری ویژگی های دیگر هستند. کیفیت بالای تولید و ارائه خدمات مناسب در راستای رضایت مشتریان، رویکرد اصلی ماشین آلات نوین تاک است.

پرس وکیوم ممبران فرد چوب

فرد چوب در سال ۱۳۵۴ فعالیت خود را در زمینه تولید ماشین آلات صنعت چوب آغاز کرد. از ابتدای دهۀ قبل با بهره‌گیری از تکنولوژی های روز دنیا، فرد چوب توانسته به قطب بزرگی در تولید و فروش دستگاه های پرس وکیوم ام دی اف ممبران تبدیل شود. مأموریت اصلی فرد چوب شامل تولید، اجرا و بهره برداری از سیستم های نوین صنعت چوب در راستای بر طرف کردن نیازهای داخلی کشور است.

ماشین های پرس وکیوم ممبران که توسط فرد چوب ساخته شده اند، در مدل ها و ویژگی ها مختلف ارائه می شوند. کیفیت مناسب دستگاه ها، راحتی در استفاده، کاربردهای مختلف برای تولیدات متفاوت (درب، کابینت، کمد و غیره) و خدمات مناسب مشتری از مشخصات مهم گروه تولید فرد چوب است.

کلام آخر

انواع پرس وکیوم ممبران را در بالا معرفی کردیم، حالا می توانید با برندهای تولید کننده دستگاه های پرس وکیوم ام دی اف بیشتر آشنا شوید. هر کدام از این تولید کنندگان خدمات منحصر به فرد خود را دارند و می توانند در صنعت چوب نقش مهمی را ایفا کنند. پس با بررسی مقدار بودجه و نیازهای خود، محصول مناسب را از این برندها خریداری کنید.

نظرات کاربران