پوشش بیمه تکمیلی پرسنل وارناسا پی وی سی

دسته بندی : اخبار مجموعه

بر کسی پوشیده نیست که بخش زیادی از موفقیت ها ی هر شرکت و یا بنگاه اقتصادی مدیون تلاش نیروهای دلسوز و متخصص آن سازمان است تا جائیکه از آنها بعنوان سرمایه های اصلی شرکت یاد میشوند و به تبع آن، کارفرمایان و مدیران واحدها میکوشند اثربخشی این سرمایه های ارزشمند را بیشتر کنند.

در شرایطی که هزینه های عمومی خانوارها تحت تاثیر تورم روزافزون بیشتر میشود هزینه های دارو و درمان هم از این قاعده مستثتی نبوده و فشار مضاعفی را بر اقتصاد خانواده تحمیل میکند بخصوص به هنگام بروز بیماریها و جراحیهای پرهزینه  تخصصی ، میتواند آرامش و تمرکز پرسنل را در انجام وظایف و امور محوله بهم بزند.

بیمه تکمیلی یکی از راهکارها برای  سازمانهائی  است که نگاه ویژه به مقوله نیروی انسانی دارند و خواهان کاهش هر بیشتر دغدغهای پرسنل و خانواده هایشان  در حد توان و بضاعت هستند. این نوع بیمه های تکمیلی درکنار بیمه های پایه مانند بیمه تامین اجتماعی مازاد هزینه هایی را که بیمه های پایه تقبل نمیکنند ، پوشش میدهند و با احتساب تنها ده درصد فرانشیز عملا بخش مهمی از نگرانی بیماران که باید درد را هم تحمل کنند برطرف میکند. این گونه بیمه های تکمیلی مستلزم پرداخت حق بیمه تکمیلی به ازای هر نفر میباشد اما  به منظور حمایت هرچه بیشتر از پرسنل و خانواده محترم شان هیچگونه هزینه اضافی به کارکنان  عزیز تحمیل نشده و  کلیه هزینه های بیمه تکمیلی از طرف مجموعه پرداخت میشود .

بیمه آسماری از زیر مجموعه های بیمه SOS  میباشد که بیش از سه هزار مرکز درمانی در سراسر ایران  را شامل  میشود. برای اطلاع بیشتر از مراکز تحت پوشش  از طریق لینک https://www.iranassistance.com/CareCenter/Index  استان و شهر مورد نظر را جستجو کنید. همکاران گرامی  لطفا پیش از مراجعه به مرکز درمانی، در بخش «اطلاعات بیشتر» آن مرکز درمانی، قسمت «استثنائات» آن را ملاحظه نمائید چون ممکن است در اون مرکزبعنوان مثال  فقط جراحی ها تحت پوشش بیمه تکمیلی باشند و مواردی مانند MRI  ، درمانهای  کلینینکی و یا پاراکلینیکی را شامل نشود و یا برعکس .

مراجعه به مراکز طرف قرارداد راحت تر و تشریفات اداری کمتری لازم دارد اگر چه شما میتوانید به مراکز خارج از قرارداد هم رجوع کنید و هزینه های درمان را پس از پرداخت به بیمارستان  مربوطه با ارائه مدارک مستند با تاخیر دریافت کنید . برای اطلاع از جزئیات  پوشش انواع بیماری ها، جراحی های عمومی ، تخصصی  ، خدمات آزمایشگاهی  و غیره به قرارداد منعقده با شرکت بیمه آسماری مراجعه فرمائید.

دانلود و مشاهده : شرایط عمومی بیمه های درمان آسماری PDF

دانلود و مشاهده : شرایط خصوصی پرداخت خسارت شرکت بیمه آسماری PDF

دانلود و مشاهده : جدول تعهدات بیمه آسماری

متاسفانه بیمه های تکمیلی صرفا شامل پرسنلی میشود که در لیست بیمه پایه تامین اجتماعی وارناسا PVC  ثبت شده باشند و همکارانی که بصورت دورکارو پیمانکاری با این مجموعه فعالیت دارند از دایره پوشش خارج میباشند.

امیدواریم در پرتو عنایات الهی و تحت حکومت آقا امام زمان بتوانیم در قبال مسئولیتی که در قبال جامعه و پرسنل محترم وارناسا بعنوان بخشی از آن داریم توفیق خدمت روزافزون داشته باشیم .

 

من ا… توفیق

مجید حیدری

آذر 1401

نظرات کاربران