نام های مختلفی از روکش ممبران

دسته بندی : صنعت PVC

نام های مختلفی از روکش ممبران در میان عرضه کننده گان دیده می شود مانند پی وی سی، وکیوم، ممبران و …. که در صنعت کابینت سازی بیشتر از اصطلاح روکش ممبران و یا پی وی سی یاد می شود. کابینت های روکش ممبران با تکنولوژی و دستگاههای پیشرفته روانه بازار شدند و مشتریان بی شماری را به خود جذب کردند.

ممبران همان روکش وکیومی است که در انواع مختلف کابینت و درب و دیگر دکوراسون های داخلی از آن استفاده می کنند. محصولاتی که روکش ام دی اف آن ها روکش وکیوم است با ظرافت خاص خود در مدل  های متنوعی به بازار عرضه می شوند. بعد از حکاکی بر روی ام دی اف با دستگاه سی ان سی، روکش ضد آبی از جنس پی وی سی را  بر روی آن وکیوم یا پرس می کنند .

وارناسا PVC واردات و پخش روکش وکیوم پی وی سی و چسب ممبران وارداتی

پیشنهاد خرید

چسب وکیوم وارناسا HV

تومانتومانخرید کنید

اسم های مختلف این محصول در ایران

در ایران به این روکش ، روکش وکیوم، روکش پی وی سی، روکش ممبران گفته میشوئ که اگر براق باشد به آن روکش هایگلاس می گویند و اگر مات باشد به آن روکش وکیوم مات ، سوپر مات و سافتاچ اطلاق میشود.

نحوه ساخت کابینت های روکش ممبران

با ورود دستگاه های پیشرفته و صنعتی و عرضه آن ها در بازار مخصوصا دستگاه CNC تحولی نوین در صنعت شیشه و چوب و فلز ایجاد شد و سری جدید از کابینت هایی با طرح های برخسته و فرورفته با روکش ممبران را وارد بازار کرد.

این دستگاه با وجود نرم افزاری دو بعدی و یا سه بعدی با انتقال اطلاعات به داخل سیستم، طرح چوب را شبیه سازی کرده و سپس طرح چوب را به روی ام دی اف منتقل می کند. بعد از آن با تمیز کردن و خاک گیری سطح، سطح تمیز شده را به داخل دستگاه پرس وکیوم می برند و تخته را می چسبانند.

نوع کیفیت و جنس روکش ممبران برای کابینت، ارتباط مستقیمی با نوع کیفیت چسب، دستگاه و طرح ایجاد شده دارد. اگر محصولات با کیفیتی پایین ساخته شوند به راحتی و زود از بین خواهند رفت. که علاوه بر زحمت های فراوان، هزینه های زیادی بر روی دوش شما می گذارد. پس حتما به نوع کیفیت روکش ممبران برای کابینت ها دقت کرده و کابینتی با کیفیت را انتخاب نمایید.

نظرات کاربران