جدیدترین طرح های کابینت آشپزخانه هایگلاس (رنگ، طرح و ترندهای 2020)

دسته بندی : صنعت PVC صنعت چوب

کابینت هایگلاس یکی از پرطرفدارترین و زیباترین انواع کابینت است. تنوع طرح و رنگ و قیمت پایین باعث شده که بسیار افراد استفاده از این نوع کابینت را در اولویت دکوراسیون آشپزخانه خود قرار دهند. پیش تر در مطالبی جداگانه به معرفی کابینت هایگلاس و تفاوت آن با کابینت ممبران پرداختیم. در این مطلب قصد داریم بهترین و جدیدترین طرح های کابینت آشپزخانه هایگلاس را در سال 99 برای شما معرفی کنیم. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

پیشنهاد خرید

چسب وکیوم وارناسا HV

تومانتومانخرید کنید

ترند طراحی کابینت آشپزخانه هایگلاس 2020

رنگ یکی از اساسی ترین مسائلی است که در طراحی دکوراسیون منازل مطرح است. در صورتی که بتوان رنگ دکوراسیون را درست انتخاب کرد، بخش عمده ای از کار طراحی روی روال افتاده است. شرکت پنتون هر ساله رنگ مخصوص سال را معرفی می کند. این رنگ برای سال 2020 آبی کلاسیک با کد رنگ 19-4052 است. کد رنگ دیجیتال آن نیز در نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ به شکل زیر است:

ترند طراحی کابینت آشپزخانه هایگلاس 2020

از این رو برای هماهنگی با رنگ سال می توانید از این کد رنگ در طراحی و دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. البته ایده استفاده از رنگ سال بدین ترتیب است که شما در بخش هایی از دکوراسیون از این رنگ استفاده می کنید. برای مثال می توانید طرح های کابینت آشپزخانه هایگلاس با رنگ آبی کلاسیک را انتخاب کنید.

7 رنگ و طرح برای ایجاد جدیدترین طرح های کابینت آشپزخانه هایگلاس

اگر علاقه ای به رنگ آبی کلاسیک ندارید، می توانید از رنگ ها و ایده های دیگری که در ادامه با شما در میان خواهیم گذاشت استفاده کنید. سپس به چند نکته در رابطه با جدیدترین طرح های کابینت آشپزخانه هایگلاس در سال 2020 اشاره می کنیم.

1 – قرمز و سفید، طراحی شیک و کلاسیک

رقابت میان رنگ های آبی و قرمز در کشور ما همیشگی است و از ورزش به بخش های زندگی روزمره نیز رسیده است. اگر میانه خوبی با رنگ آبی ندارید، می توانید از رنگ قرمز یا زرشکی در طرح های کابینت آشپزخانه هایگلاس خود استفاده کنید. جدای از کابینت ها می توانید بخش های دیگر آشپزخانه را نیز با این سبک دکوراسیون هماهنگ کنید.

قرمز و سفید، طراحی شیک و کلاسیک

2 – سفید – از ویژگی های بی پایان این رنگ بهره ببرید!

یکی از زیباترین و پرطرفدارترین رنگ های موجود برای کابینت آشپزخانه نیز رنگ سفید، خاکستری و طوسی است. این رنگ های خنثی با بیشتر دکوراسیون ها هماهنگی دارند و می توانند ظاهر آشپزخانه شما را از این رو به آن رو کنند.

سفید - از ویژگی های بی پایان این رنگ بهره ببرید!

3 – رنگ کرم و قهوه ای، حس طبیعت را به خانه هدیه کنید!

ترکیب رنگ های کرم و قهوه ای به همراه رنگ سفید می توند احساس بسیار خوبی را به شما القا کند. می توانید رنگ دیوار را سفید و رنگ کابینت را نیز کرم انتخاب کنید. از آنجایی که این رنگ ها بسیار سرد هستند، می توانید با لوازم جانبی به آشپزخانه خود گرمای بیشتری بدهید.

گل و گیاه در این نوع آشپزخانه ها بسیار به چشم می آیند و می تواند احساس سرزندگی را به بیننده القا کند.

رنگ کرم و قهوه ای، حس طبیعت را به خانه هدیه کنید!

4 – رنگ های پاستلی، جدیدترین ترند طرح های کابینت هایگلاس

رنگ های پاستلی نیز برای افرادی که روحیه لطیفی دارند، گزینه بسیار مناسبی است. ظاهر درخشان و براق کابینت هایگلاس با این رنگ ها بسیار همخوانی دارد و می تواند فضای بسیار متفاوتی برای شما خلق کند. در این نوع آشپزخانه ها باید نورپردازی مناسبی داشته باشید تا بتوانید ظاهر آشپزخانه را به بهترین نحو احساس کنید.

رنگ های پاستلی، جدیدترین ترند طرح های کابینت هایگلاس

5 – احساسِ خوبِ چوب

اگر می خواهید ظاهر آشپزخانه شما چوبی باشد و جنس آن هایگلاس باشد، کار دشواری در پیش نخواهید داشت. هایگلاس در طرح های چوبی هم عرضه می شود و می توان از بین انواع طرح های مدرن و سنتی این طرح ها را انتخاب کرد.

احساسِ خوبِ چوب

6 – سیاه و سفید، ترکیبی لوکس، مدرن و همه پسند

ترکیب رنگ سیاه و سفید در انواع دکوراسیون می تواند جذاب باشد. کابینت آشپزخانه نیز یکی از بهترین موارد برای رنگ سیاه و سفید است. برای اینکه این دو رنگ بتوانند ظاهر جذابی در کنار هم پیدا کنند، بهتر است از جزئیات کمتری در آشپزخانه استفاده کنید. برای مال از لوازم تزئینی کمتری استفاده کرده و همه چیز را ساده نگاه دارید.

سیاه و سفید، بهترین ترکیب دنیا

7 – طلایی فکر کنید

امکان ندارد خانمی از رنگ طلایی خوشش نیاید. از آنجایی که ریاست آشپزخانه (و صادقانه بگوییم تمام منزل) در دست خانم ها است، می توانید به رنگ طلایی برای دکوراسیون آشپزخانه فکر کنید.

جدیدترین طرح های کابینت هایگلاس و چند نکته مهم درباره آن ها

در این بخش قصد داریم به مهمترین نکاتی که باید در طرح های کابینت آشپزخانه هایگلاس رعایت کنید بپردازیم. رعایت این نکات در طراحی کابینت آشپزخانه می تواند دکوراسیون آشپزخانه شما را به طرز شگفت آوری دگرگون سازد.

جدیدترین طرح های کابینت هایگلاس و چند نکته مهم درباره آن ها

1 – در طرح های جدید، سادگی در اولویت است

یکی از ویژگی های اصلی کابینت هایگلاس انعکاس آن است. همان طور که قبلاً اشاره شد، نورپردازی در ظاهر این نوع کابینت ها تأثیر فراوانی دارد. این انعکاس فراوان باعث می شود که مقداری فضا شلوغ از تر از حد معمول به نظر برسد. سعی کنید همه چیز را ساده نگاه دارید تا کابینت های شما در این میان بدرخشند و کنترل همه چیز را در دست بگیرند.

در طرح های جدید، سادگی در اولویت است

2 – در طراحی کابینت از متریال های متفاوت بهره بگیرید

یک راه برای اینکه کابینت های شما در آشپزخانه یکه تازی کنند، استفاده از متریال های متفاوت است. برای مثال از سنگ و چوب و شیشه می توانید برای افزودن به دکوراسیون استفاده کنید. فقط همان طور که اشاره شد، زیاد فضای آشپزخانه را شلوغ نکنید و بگذارید سادگی خود را حفظ کند.

در طراحی کابینت از متریال های متفاوت بهره بگیرید

3 – هنر نورپردازی را نادیده نگیرید!

یکی از زیباترین ابزارهای نورپردازی که مدتی است در بسیاری از منازل استفاده می شود، لامپ و ریسه های ال ای دی است. از آنجایی که کابینت هایگلاس دارای انعکاس بالایی است، باید با دقت از این نور استفاده کنید. در صورتی که به شکل درستی از نور ال ای دی استفاده شود، ظاهر کاملاً متفاوت و جذابی به آشپزخانه شما خواهد بخشید.

هنر نورپردازی را نادیده نگیرید!

4 – طرح و نقش سنتی، متمایزکننده است

اگر میانه خوبی با طرح های مدرن ندارید، می توانید از طرح و نقش های سنتی نیز برای کابینت های خود استفاده کنید. می توانید از رنگ های تیره برای این منظور استفاده کنید. دقت کنید که بقیه دکوراسیون را نیز متناسب با کابینت ها انتخاب کنید. برای مثال از لامپ و صندلی های با طرح سنتی استفاده کنید.

طرح و نقش سنتی، متمایزکننده است

5 – جسورانه و متفاوت طراحی کنید

در نهایت تمام مرزها را در هم بشکنید. به قول مولوی «هیچ آدابی و ترتیبی مجو». تمام مواردی که در این مطلب عنوان شد، ایده ها و طرح هایی است که در سال جدید بیشتر به چشم می خورند اما محدودیتی برای خود ایجاد نکنید. برای مثال ممکن است بخواهید کابینت های هوایی را از یک طرح و رنگ و زمینی را از طرح و نقش دیگری انتخاب کنید.

همچنین ممکن است بخواهید کابینت هوایی را ممبران و کابینت زمینی را هایگلاس برگزینید. هیچ کس نمی تواند به شما بگوید که برای آشپزخانه خود نمی توانید تصمیم بگیرید و باید به سخن طراحان مد و دکوراسیون گوش دهید. در نهایت این شما هستید که در منزل خود زندگی کرده و بیشترین وقت را در آن خواهید گذراند.

جسورانه و متفاوت طراحی کنید

اگر شما نیز ایده های دیگری در سال جدید سراغ دارید، آن‌ها را با ما در میان بگذارید. همچنین اگر در خصوص ایده های عنوان شده در این مطلب نیز دیدگاهی دارید، خوشحال می شویم آن‌ها را بشنویم. راستی نظر شما در مورد استفاده از کابینت ممبران به جای کابینت هایگلاس چیست؟

نظرات کاربران